ပင္မစာမ်က္ႏွာမ်ား

Monday, November 18, 2013

ေဒါက္တာေအးမင္း (သို ့) ေစတနာစစ္မွန္တဲ့ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္

က်မ အင္မတန္ေလးစားရေသာ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ မွ ေဒါက္တာေအးမင္း

ယေန ့ ပန္ဒါေဟာ္တယ္ (မင္းရဲေက်ာ္စြာလမ္း) တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ ရင္သားကင္ဆာ နွင့္ ပတ္သတ္၍ ေဟာေျပာပြဲ ကို က်မတက္ေရာက္ခဲ့ပါသည္။ ပြဲ သည္ သာမာန္ပုဂိုလ္၏ ပြဲ မဟုတ္ ၈၈ အေရးေတာ္ပံုတြင္ ဦးေဆာင္ပါ၀င္ခဲံ သည့္ ေဆးေက်ာင္းသား ေတာခိုျပီး ေတာထဲတြင္ ရဲေဘာ္မ်ားကို ေဆးကုသေပးခဲ့သည့္ေဆးေက်ာင္းသား နိုင္ငံရပ္ျခားသြားျပီး ဆရာ၀န္ဘ၀ ေဆးပညာကို တစ္က ျပန္စ သင္ယူခဲ့ ရျပီး ရရွိတဲ့ လုပ္အားခ နဲ ့ဒီမိုကေရစီေရး ကို အလံုးစံု ပံုေပးခဲ့ေသာ နိုင္ငံျခား ေရဒီယိုေလာ့ဂ်စ္ ပါရဂူ ဘြဲ ့ရ က်မတို ့ရဲ့ေနာင္ေတာ္ ေက်ာင္းသား ကိုေအးမင္းရဲ့ ေဟာေျပာပြဲပါ ဒီေဟာေျပာပြဲကို သူကိုယ္တိုင္စီစဥ္တာ မဟုတ္ပဲ သူ ့ကိုေလးစားတဲ့ ပန္းလိွဳင္ေဆးရံုက ဆရာ၀န္မ်ားက စီစဥ္ တာပါ။ သူ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ခြင့္ ပထမဆံုးရတာ ကိုမိုးသီးတို ့နဲ ့အတူ ပါ သူလုပ္တာေတာ့ အျခားလူေတြ နဲ ့မတူပါဘူး ဘယ္ကို အရင္သြားလဲ ဆိုေတာ့ ကိုေက်ာ္သူတို ့နာေရးကူညီမွဳအသင္း(က်မကိုယ္တိုင္လိုက္ပို ့ခဲ့တာပါ) ကို အရင္သြားပါတယ္ ျပီးေတာ့ေဒါက္တာတင္မ်ိဳး၀င္းနဲ ့ေတြ ့ပါတယ္ ။ အဲဒီက စ ခုျမန္မာျပည္က ၃ႀကိမ္ထက္မနည္းေရာက္ေရာက္လာျပီး သူ တက္တဲ့ ကင္ဆာကုထံုးေတြ ကို ရွင္းေဟာျပရံုမက လိုအပ္တဲ့ နည္းပညာနဲ ့နိုင္ငံျခား အသံုးအေဆာင္ ပစၥည္းေတြလည္း သူသယ္ သယ္လာပါတယ္ ။ ဒါ တကယ့္ တိုင္းျပည္ကို ခ်စ္တဲ့ စတ္ေစတနာနဲ ့အလုပ္လုပ္သူဆိုတာ ထင္ရွားပါတယ္ ။ နာမည္ႀကီးဖို ့လည္းမႀကိဳးစားဘူး က်မ တို ့ကို သူ ကူညီခဲ့တာေတာင္ သူမ်ားကို မေျပာရဘူးလို ့ပိတ္ပင္ခဲ့တယ္ ။။ခုခ်ိန္ေတာ့ က်မ ေျပာျပရပါေတာ့မယ္ ။ ေက်းဇူးရွိတာ ကို ရွိတယ္ ေျပာရမွာ မဂၤလာတရားပါပဲ ။။ ေဒါက္တာေအးမင္းဟာ က်မ အမ်ိဳးသားနဲ ံ ့ ေအဘီမွာတတပ္ထဲ ရွိခဲ့ဖူးတယ္လို ့သိရတယ္ က်မနဲ ့သိတ္မရင္းနွီးဘူး တေန ့ေတာ့ မဲေဆာက္ က်မက လည္း ဗီဇ က ေသမွေပ်ာက္မဲ့ လူဆိုေတာ့ အဖြဲ့ တဖြဲ ့ထဲ ၀င္ျပီး နွစ္ႀကာေတာ့ အဲ ဒီ့ အဖြဲ ့ေခါင္းေဆာင္ရဲ့ မတရားမွဳကို တင္ျပရင္း ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို ့ တိုက္တြန္းရင္ က်မအပါအ၀င္ အတြင္းေရးမွဳး သံုးေယာက္ အလုပ္ျဖဳတ္ခံရတယ္ အလုပ္ျဖဳတ္မခံရခ်ိန္မွာ က်မ က အခ်ိဳ ့ ကိုယ္ခ်ိဳးျခံေျခြတာျပီးစုထားတဲ့ လက္၀တ္လက္စားေလးေတြ ကို ထုခြဲျပီး လိုအပ္တဲ့ လုပ္ငန္းသံုးထဲ စိုက္ထားတယ္ က်မ လက္ဗလာျဖစ္ခ်ိန္မွာ အာဏာရွင္ ဖီဆန္တာ က်မလည္းအရွိတက္ အာဏာရွင္ဆန္သူကလည္းမခံမရပ္နိုင္ျဖစ္ေတာ့ က်မထမင္းအိုးကို ရိုက္ခြဲ လိုက္ပါတယ္ ။။။ ဒီမွာ က်မ ကို အျဖဳတ္ခံရတဲ့ အတြင္းေရးမွဳးထဲက တစ္ေယာက္က ေငြ အခ်ိဳ ့ပို ့တယ္ က်မ က ထိုင္ေနတက္သူမဟုတ္ေတာ့ ေစ်းဆိုင္ေလးဖြင့္ပါတယ္ ။။ အဲဒီမွာကိုေအးမင္းဟာ သူ ့ဖာသာဖုန္းဆက္ျပီး က်မအေျခအေနကို ေမးျမန္းကာ က်မ ရဲ့ နိုင္ငံေရးရပ္တည္ခ်က္ဟာ ေငြရွိမွျဖစ္မယ္ ေငြရေအာင္ရင္းနွီးေပးမယ္ဆိုျပီး သူ ့ ဆရာ၀န္လုပ္ခေခြ်းနည္းစာက ေန က်မတို ့မိသားစုဘ၀ကို ကန္ ့ထဲ ေရာက္မသြားေအာင္ တတိယနိုင္ငံကို လြင့္မသြားရေလေအာင္ ကယ္တင္ေပးခဲံပါတယ္ သူ ့ရည္ရြယ္ခ်က္ ကေတာ့ ဒါေတြ တိုးပြါးေအာင္ျမင္လာရင္ က်မ နိုင္ငံေရးမွာ ေအာက္မက်ရေလေအာင္ရယ္ က်မတို ့လို ့တကယ္ ရပ္တည္ေဆာင္ရြက္ေနရသူေတြ ကို ေအာင္ျမင္ေစ့ခ်င္တာရယ္ေႀကာင့္ေပါ့
ဆိုင္ေလးက အေတာ္ေအာင္ျမင္ေပမဲ့ နိုင္ငံေရး အေျပာင္းအလဲေႀကာင့္ ရသေလာက္နဲ ့ေရာင္းျပီးျမန္မာျပည္ျပန္ခဲံပါတယ္ ။။ ဒါေႀကာင့္ ကိုေအးမင္းလို ေက်ာင္းသားစစ္သည္ေတာ္ အျပင္ တိုင္းျပည္အတြက္ သူ အဲလို လုပ္ေပး ခဲ့တဲံ သူေပါင္း မနည္းဖူးဆိုတာ က်မ သိပါတယ္။ ဒီေက်းဇူးကို မေမ ့ဘူးဆိုတာ သူ ဒီေန ့ ေဟာေျပာပြဲ ရဲ့ မွတ္တမ္းေလးကို တင္ျပရင္း ဂါရ၀ျပဳလိုက္ပါတယ္ ။။။

No comments:

Post a Comment