ပင္မစာမ်က္ႏွာမ်ား

Tuesday, November 12, 2013

ႀသစီ ကို အလုပ္သမားညီလာခံ တက္ဖို ့ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး သံုးဦး ဖိတ္ႀကားခံရပါသည္

မမာမာဦးရယ္စုစုေႏြးရယ္က်မ အိေရႊစင္ညြန္ ့ရယ္ ႀသစီ ကို အလုပ္သမားညီလာခံ တက္ဖို ့ ဗီဇာရေႀကာင္း ဒီေန ့ပဲ ႀသစီသံရံုးက အေႀကာင္းႀကားလာပါျပီ ။။ ဘယ္လို အစည္းအေ၀းကို တက္မွာလည္းဆိုေတာ့ ကမၻာ့ေတာင္ဖက္ျခမ္းမွာရွိတဲ့ နိုင္ငံ ၃၄ နိုင္ငံ ထဲ က အလုပ္သမားသမဂၢေတြ တက္ေရာက္မဲ့ ညီလာခံပါ ။ ဒီမွာက်မတို ့သံုးေယာက္က ျမန္မာျပည္အလုပ္သမားလယ္သမားအေရးကို မိနစ္ ၂၀စီ တင္သြင္းခြင့္ရမွာျဖစ္တာမို ့က်မတို ့ကိုယ္တိုင္ အလုပ္သမားလယ္သမားေတြရဲ့ ဆႏၵသေဘာထားရယူျပီး တာ၀န္ခြဲ ျပီးတင္ျပသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ ။ က်မတို ့သံုးဦးကို ဖိတ္ႀကားတဲ့ပံုစံကေတာ့ ဘယ္အဖြဲ ့အစည္းကို မွကိုယ္စားျပဳတာမဟုတ္ပဲ တဦးခ်င္းနာမည္နဲ ့သံုးဦးကို တျပိဳင္နက္ဖိတ္ႀကားတာပါ။ စုစုေႏြးက လူ ့အခြင့္အေရးဆုရွင္ျဖစ္ျပီး မမာမာဦးကလည္း အညႀတ ဆုရွင္ ျဖစ္ပါတယ္ ။ က်မ ကေတာ့ အလုပ္သမားေရးကို လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀နွစ္ထဲက ေလ့လာလုပ္ကိုင္ခဲ့သူမို ့ နိုင္ငံတကာသမဂၢတခ်ိဳ ့နဲ ့သိထားတာျဖစ္သလို ႀသစီအလုပ္သမား၀န္ႀကီး ျမန္မာျပည္လာစဥ္က က်မနဲ ့ေတြ ့ျပီးေဆြးေႏြးခဲ့မွဳေတြ ရွိတာေႀကာင့္ ဖိတ္တယ္ထင္ပါတယ္ ။ တခ်ိဳ ့ အဖြဲ ့ေတြ သူ ့မဖိတ္လို ့ ငါ့မဖိတ္လို ့အသံထြက္တာေလးေတြလည္းႀကားရပါတယ္ ။က်မ ေျပာခ်င္ပါတယ္ တကယ္အလုပ္လုပ္သူအားလံုး ျပည္ပ သမဂၢ အေတြ ့အႀကံဳလိုတာမို ့ က်မတို ့ကိုယ္တိုင္ အလုပ္သမားေရးေဆာင္ရြက္သူတိုင္းကို ဖိတ္ဖို ့ နိုင္ငံတကာသမဂၢေတြ နဲ ့ေတြ ့ရင္ေ
တာင္းဆိုလာပါမယ္။

No comments:

Post a Comment